cEritaKu =)
DIRI SENDIRI... =(
Monday, August 13, 2012 @ 11:51 PM | 0 Bluewish

12 OGOS 2012 Terasa diri ni sangat happy dengan ape yg dia katekan.. seolah-olah diri ini dihargai n disayangi sepenuhnya... diri ini diperjanjikan dengan macam2 dari mu.. diri ku sgt berterima kasih.. beruntung diri ini dapat orang seperti die yg tahu menjaga hati ku.. dia memberi harapan kepada aku.. malam ni aku tidor dgn senyuman..13 OGOS 2012  Apa yang terjadi semalam bertukar menjadi angan-angan ku.. walupon die kate mampu tp aku pasti kamu sedang menjaga hati ku.. aku taw diri mu rase bersalah.. Aku juga memahami.. dan aku katekan sumenya tiada mslh.. aku boleh terima kerna aku taw bkn niat mu tok melanggar jnji yg diberi.. bkn harta yg aku mahu tetapi keikhlasan, kejujuran, kepercayaan & kesetiaan dlm perhubungan kita ni.. aku taw kau sedang tunjuk cara kau menyayangi aku... tapi aku xperlukan sume jika kau sendiri memaksa diri kau tok diperlakukan demi aku.. aku berjanji.. ape pon yg terjadi, sape pon diri kau.. hati aku xkan berpaling pada orang lain... hati aku akan sentiasa ada kamu.. ati aku akan selalu dibuai memori indah mu... aku taw aku xmampu menunjukkan kasih syg ku dgn menggunakan wang.. tapi aku cube sedaya upaya aku supaya kau tahu aku cume ade kamu.. kamu pelindung aku.. kamu la nyawa aku.. andai kate kau xnmpk lagi ksih n sayang ku.. akan aku teruskan usaha ku juga hingga kau akan katekan sendiri yg kau bangga mempunyai aku... 'Ya Allah, dgn nama mu aku memohon. kau berkatilah hubungan kami suami isteri.. kau berikan lah kami hidayah, kau berikanlah kami kekuatan untuk tempuh dugaan berkeluarga ini.. kau berikanlah kami kebahagiaan lebih dr kekecewaan..' amin..amin..amin... 14 OGOS 2012  Dugaan demi dugaan harus ku tempuhi.. kenapa ianya harus berlaku kepada diri aku? adakah aku masih lagi banyak kekurangan tentang diri aku? selagi ku masih waras, aku minta maaf pada semua yg telah aku sakiti... harapan demi harapan telah dihancurkan.. apakah sememangnye aku xlayak untuk mengecapi kebahagiaan..? apa harus aku lakukan? masihkah berdaya lagi aku menanggung sume ini..? kuat kah aku ni? yea! aku mesti kuat.. demi masa depan n kebahagiaan aku.. aku mesti tempuh segalanya... tapi.. masihkah die mampu menerima kekurangan aku ni? hati ku semakin hari semakin digiris seperti ade pisau yg menikam hati ku.. sakit yg amat.. adakah die merasakan aku x menghargai nya? argghh...! jika tiada undang2 mahu saje aku bunuh diri.. sentiasa menyusahkan diri org lain.. 'Ya Allah, andai ku xmampu untuk menjaga dia, Engkau tolong lah hamba mu ni.. kuatkanlah hamba mu ni.. andai kate diri ku tidak kuat lagi.. Engkau jagalah dia dgn sebaik2nya.. dan bawalah aku pergi selama-lamanya'


Older Post | Newer Post



Assalamualaikum :) Enjoy about my love, life, laugh story mori . after blockwalking dont forget to follow me as ur frens oke? i will follow u back... thanx u alls!

My lifestyle!!
Happy of Me..
Masak-masak time (*_*)v
Visit thEm to0, 0ke??





no HARSH words plz!! TQ..


Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers



Template By: Atira Natasya
Basecode By: Faqihah
Header By: Ziera