cEritaKu =)
Really NeEd it ! ! !
Wednesday, March 21, 2012 @ 6:45 AM | 0 Bluewish



Assalamualaikum....
nak citer ni..
mase saya sibuk dok tgk2 gmbr kat sini , saye trjumpa la 
satu gambar ni..
u know what?
CANTEK!!
kalu la ade jual heels ni kat luar..
memang saye nak beli..
its vantage..
I loike u know... hehe
nanti nak bodek2 la to my hubby soh belikan heels yg seakan cm die..
kalu ade "sejibik" cm 2.. 
lagi la saye nak...! hehe..
hari2 tgk heels 2..

Tumblr_lo1hlgfs391qdv6o5o1_500_large

PRETTY COOL, RIGHT?? (*,*)v
hehe....





p/s: thanx 4 u all yg slalu visit my blog....





Older Post | Newer Post



Assalamualaikum :) Enjoy about my love, life, laugh story mori . after blockwalking dont forget to follow me as ur frens oke? i will follow u back... thanx u alls!

My lifestyle!!
Happy of Me..
Masak-masak time (*_*)v
Visit thEm to0, 0ke??





no HARSH words plz!! TQ..


Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers



Template By: Atira Natasya
Basecode By: Faqihah
Header By: Ziera