cEritaKu =)
cayunk...!
Friday, May 27, 2011 @ 9:45 AM | 0 Bluewish


hari ni aku nk nyatakan bahawa aku ngn die tak lagi sperti dulu...
aku rase seperti baru jew mula bercinta ngn die..
walupon dah hampir 4 thun aku bersama die....
dulu...
aku selalu gadoh ngn diew...
ko itu la..
ko ini la...
pas2 masing2 keras kepala lak 2...hehe...
kalu di pikirkan mmg la benda 2 kecik jew...
tp,,,
kalu da lame2 sngt bnda yg kecik leh jadi besar...
emm..... kelakarkn?
cube korg lak pikir jap time korg gado2 dulu...
msti kelakarkan.....
sy selalu teringat2 pe yg sy gadoh ngn syang sy ni...
emm..
de yg kelakar...
cm dak2 pon de..
but still gak de yg sedih...
tp yg sedih2 tu sy xbape suke nk ingat sgt...
c0z kalu slalu ingat...
2 la puncanye hubungan kite cepat renggang....

tambah lak skg ni aku akan masuk ke dunia perkahwinan..
kalu skg ni da mcm2 cabaran...
mase kawen t..
lg mencabar hidup aku...
toi x??
time 2... bermula tugas baru aku sbg seorg ISTERI....
isteri kepada siapa???
hahahaha.... 2 kene tnggu cerita yg seterusnye la....

ramai org ckp...
da besar da...umur 21 ni da leh kawen da ni...hihi..
ala....xckup umur pon leh kawen pe...
biler org ckp cm 2...
aku pon mule la ckp..
da nk kawen la ni.....
pas2 leh lak org 2 tnye kite lek...
la......asal kawen awal.....???
xke bodo n bangang soalan 2....hahaha
td ckp da leh kawen da...
bile aku ckp da nk kawen die tnye cm 2 lak...
giler ke pe....huhu

so....
itulah ceritanye..
setiap pe yg berlaku...
pasti ada hikmahnye...
mgkin pe yg berlaku sblm ni kat sya...
ia adalah sbgai pengajaran tok sy mnjadi lebih matang n bersedia dgn tnggungan sy biler da berkeluarga nnti...
jadi...
tggu la kad kawen saya nnti ek....

to my darling MOHD ZAMANI....
I L0vE U s0 mUcH,,,
walupe pon yang terjadi..
inilah pilihan hidup sy....
c0z sy plih awak tok menemani liku2 hidup sy...
pe yang da berlaku sebelum ni...
sy mnx maaf..... sya cube yg terbaik tok awak....



Always think about u my sayunk........
Mmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!! hehehe =)






Older Post | Newer Post



Assalamualaikum :) Enjoy about my love, life, laugh story mori . after blockwalking dont forget to follow me as ur frens oke? i will follow u back... thanx u alls!

My lifestyle!!
Happy of Me..
Masak-masak time (*_*)v
Visit thEm to0, 0ke??





no HARSH words plz!! TQ..


Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers



Template By: Atira Natasya
Basecode By: Faqihah
Header By: Ziera